CZ
EN
HU
SK

Chci vědět více informací
Hlavní strana > Školení > APMO

Agilní PMO - Jak vést projektovou kancelář

Kategorie: Ostatní
Nevyhovuje vám žádný z vypsaných termínů?
Navrhněte si vlastní.
Poptat
Přesvědčivé výzkumy nám ukazují, že mnoho projektových kanceláří je rozpuštěno do dvou let. A stejně pořád opakujeme při tvorbě projektové kanceláře ty samé chyby – plýtvání penězi, zdroji a časem. V tomto praktickém a intenzivním jednodenním workshopu se zaměříme na to, jak se může stát hodnotově zaměřená projektová kancelář integrátorem, umožňovačem, jednoduše tím, kdo tvoří rozdíl, a agentem pro změnu v byznysu, vývoji anebo celkově v organizaci.

Budeme analyzovat základní model pro tvorbu hodnoty projektovou kanceláří, který nám odpoví:
  • Co to znamená být agilní projektovou kanceláří – více viz níže,
  • Jak zajistit efektivní a plynulé doručení – tip: zbavit se plýtvání,
  • Jak efektivně zvolit a prioritizoval příležitosti,
  • Jak efektivně řídit alokaci zdrojů efektivně shora dolů – tip: zaměřit se na kritické zdroje.

Budeme diskutovat teorii, učit se v týmech a v párech, zkoumat případovou studii a pracovat na výzvě – na praktické simulaci, abychom porozuměli komplexnosti zdrojů. Hlavní, co byste si měli odnést - projektová kancelář musí dodávat hodnotu neustále. Hodnota není šablona, nástroje a ani procesy, ale je to schopnost dokončit správný projekt rychleji.

Termín Agilní projektová kancelář se odvolává na dva koncepty:
  • Projektová kancelář, která je přirozeně agilní, adaptabilní a zaměřená na hodnotu – plně zavázaná tvořit hodnotu ve všech svých aktivitách,
  • Projektová kancelář, která tvoří rozhraní mezi agilním doručením produktu a tradiční vodopádovou organizací.
V průběhu workshopu budeme diskutovat oba koncepty, a dláždit tak cestu pro projektovou kancelář, která je štíhlá jak sama o sobě, tak také jako transformační entita.

Cíle:
  • • Naučit se, jak předejít typickým úskalím při implementaci projektové kanceláře,
  • • Identifikovat klíčové body pro zvýšení dodávané hodnoty přes štíhlou a na hodnotu zaměřenou agilní projektovou kanceláři,
  • • Rozpoznat nové příležitosti pro projektovou kancelář a agilní projektový management
  • • Objevit lepší způsoby vedení a udržení změny prostřednictvím strategické projektové kanceláře.
 

Pro koho je workshop určen?

 
  • Pro týmy projektových kanceláří, manažery a lídry, kteří chtějí zvýšit svou efektivnost a nastoupit na cestu tvorby hodnoty a učení se, jak se stát více agilní.
  • Pro komunitu stakeholdrů projektového managementu, kteří se chtějí naučit, jak projektová kancelář přispívá k tvorbě hodnoty pro organizaci a jak integrovat lineární a agilní přístupy k projektovému managementu.
  • Pro seniorní manažery, kteří chtějí vědět, proč agilní týmy se potýkají s problémy v tradičním prostředí a jak řešit tyto problémy.


Michael Nir - Prezident Sapir Consulting US LLC - PMP, Scaled Agile Consultant – pomáhá více než 16 let klientům překonat výzvy v byznysu a dosáhnout svůj potenciál. Je nadšeným obdivovatelem teorie a zkušeností Gestalt, která doplňuje jeho vzdělání v stavebním a průmyslovém inženýringu (M.Sc. a B.Sc.) a přispívá k jeho porozumění individuální a týmové dynamiky v podnikání. Michael je autorem bestsellerů na téma jak ovlivnit Agilní týmy a vůdcovství. Jeho zkušenosti obsahují znalost telekomunikací, technologického bankovnictví, prostředí R&D, petrochemie a průmyslu infrastruktury. Vyvíjí kreativní a inovativní řešení pro agilní projekty a produktový management, řízení zlepšování procesů a tým building.