CZ
EN
HU
SK

Chci vědět více informací
Hlavní strana > Školení > STUP

Jak na interní startupy

Kategorie: Ostatní
Termín Místo konání Školitel Základní cena /
Corporate edition cena
Více informací
3. 10. 2017 Bratislava / SK Jaroslav Procházka 8.500 Kč / 10.200 Kč
(€ 315 / € 378 , 100.217 Ft. / 120.260 Ft.)
Podrobnosti Objednat
Místo konání: Bratislava / SK
Datum: 03. říjen 2017
Co je v ceně: Školící materiály, oběd, občerstvení
Rozsah školení: začátek v 9:00 / konec 17:00
Katalogové číslo: STUP1704
4. 12. 2017 Brno / ČR Jaroslav Procházka 8.500 Kč / 10.200 Kč
(315 € / 378 € , 100.217 Ft. / 120.260 Ft.)
Podrobnosti Objednat
Místo konání: Brno / ČR
Datum: 04. prosinec 2017
Co je v ceně: Školící materiály, oběd, občerstvení
Rozsah školení: začátek v 9:00 / konec 17:00
Katalogové číslo: STUP1705
Nevyhovuje vám žádný z vypsaných termínů?
Navrhněte si vlastní.
Poptat
Trendem posledních roků je díky boomu startup komunity vytváření interních startupů v existujících firmách. Mnohdy ale kolem této snahy panují velká rozčarování díky tradičním modelům řízení a práce v organizacích. Smyslem zavedené firmy je optimalizovat a zefektivňovat existující byznys model, naopak smyslem startupu je vhodný trh, produkt a fungující byznys model teprve nalézt, vytvořit. V tomto workshopu se budeme zabývat tím, zda a jak rozjet startup v existující firmě, když si vlastně svou podstatou protiřečí se zavedenou firmou.
 
Z obsahu:
 
1.     Smysl a role interních startupů v existující organizaci
 
  • 3 horizonty podnikání
  • laboratoř a zdroj inovací a nových produktů, služeb (ověřování)
  • zdroj učení
  • motivace pro zaměstnance

2.     Kam s ním aneb místo v organizační struktuře
 
  • produktové (byznys) nebo vývojové oddělení (technologie)?
  • odpovědnosti (maximální samostatnost a odpovědnost, exit points)
  • dopady místa na motivaci a směřování startupu

3.     Řízení a reportování
 
  • typické chyby: vyžadována byznys case na úvod, uzavřený směr podle názoru produktového oddělení, technologické zaměření, hypotézy od stolu bez zapojení uživatelů, ROI jako metrika, paralýza analýzou
  • alternativy pro řízení, metriky, reportování výsledků
  • management v roli mentorů

4.     Výběr do týmu
 
  • high performers nejdříve
  • fáze 1: leader, generátor nápadů, byznys znalost/UX, vývojář, progresivní realizátor (např. dle Belbin, MBTI) – rovnováha mezi nápady, ověřením a realizací
  • znalost byznysu a nutnost soft skills týmu
  • další fáze: další realizátoři a dokončovatelé
  • možná kritéria výběru
  • důležitost komunikace a vysvětlování důvodů výběru

5.     Způsob práce týmu
 
  • Smyslem je učení
  • Cross functional tým
  • Lean startup metoda
  • Hypotézy a ověřování, persony
  • Service Design jako nutnost, Lean startup má své omezení
  • MVP vs. MVS

6.Smlouvy a platy
 
  • progresivní plat, investiční balík do MVP
  • procenta ze zisku produktu/technologie
  • smluvní pojistka proti odchodu týmu (IPR a know-how)


Corporate edition

  • Možnost prodloužit splatnost faktur dle VOP až na 60 dnů.